business.png

Outsourcing IT

Positive Assistance - oferuje kompleksową, profesjonalną obsługę informatyczną dla firm i sektora publicznego w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego, zarządzania sieciami komputerowymi, wdrażania oprogramowania komputerowego oraz usług serwerowych.


OUTSOURCING INFORMATYCZNY – TANI I SZYBKI DOSTĘP DO SPECJALISTÓW I TECHNOLOGI

Outsourcing IT jest odpowiedzią na pytanie: jak każda firma i instytucja może zapewnić sobie dostęp do najnowszych technologii oraz specjalistów bez inwestowania własnych środków w
sprzęt, ludzi i drogie szkolenia?

Firmy, które chcą budować swoją przewagę konkurencyjną, wykorzystując najnowsze technologie informatyczne, stają zawsze przed jednym z ważniejszych problemów – skąd wziąć pieniądze na inwestycje oraz bieżącą obsługę informatyczną i serwis?

OUTSOURCING INFORMATYCZNY JEST JEDNYM Z NAJLEPSZYCH SPOSOBÓW NA ZNACZĄCĄ REDUKCJĘ KOSZTÓW OPERACYJNYCH I JEDNOCZEŚNIE POLEPSZENIA FUNKCJONOWANIA DZIAŁU IT

Od tej pory każda firma, która chce zapewnić sobie wsparcie ekspertów od informatyki, traci jedną z najważniejszych wymówek, która brzmi:„nie stać nas na to”.

Jak to możliwe?

Odpowiedź jest prosta!!!. Koszt zatrudnienia specjalisty i jego nieustannego szkolenia rozkłada się na wiele firm i instytucji, którymi się on opiekuje. Co więcej, firma lub instytucja Państwowa, która decyduje się na outsourcing informatyczny dostaje do swojej dyspozycji nie jednego człowieka, lecz cały zespół specjalistów i inżynierów, dostępny przez 6 dni w tygodniu od 8:00 do 20:00.

OUTSOURCING INFORMATYCZNY ZAPEWNIA WIĘC TANIĄ I STAŁĄ OBSŁUGĘ INFORMATYCZNĄ

Jako zespół mają oni wieloletnie doświadczenie w wielu dziedzinach. Urlop czy choroba informatyka przestają być problemem, bo zawsze jest ktoś, kto szybko pomoże rozwiązać każdy problem z komputerem lub siecią.

JAKIE KORZYŚCI ZAPEWNIA OUTSOURCING INFORMATYCZNY?

Najważniejsze korzyści to:

  • nieprzerwana i fachowa obsługa systemów informatycznych,
  • dostęp do zaawansowanej wiedzy i najnowszych technologii,
  • stały i niski poziom kosztów obsługi infrastruktury informatycznej,
  • optymalizacja działań działu IT.


HELPDESK IT – STAŁE WSPARCIE TECHNICZNE

Jedną z najbardziej spektakularnych korzyści, jakie zapewnia outsourcing jest stała i pełna pomoc w każdym problemie, związanym z komputerem lub siecią informatyczną. Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer linii helpdesk a dedykowany, kompetentny informatyk zawsze pomoże rozwiązać każdy problem.

W RAMACH USŁUG WSPARCIA INFORMATYCZNEGO HELPDESK KAŻDY KLIENT OTRZYMUJE:

  • dostęp do wykwalifikowanych i certyfikowanych specjalistów, 
  • konsultacje w zakresie użytkowania sprzętu i oprogramowania, 
  • diagnostykę przyczyn występujących problemów i określenie kroków postępowania, 
  • eskalacje zgłoszeń awarii i usterek sprzętu i oprogramowania do serwisu producenta.

Pełny czy częściowy outsourcing?

Outsourcing informatyczny nie musi oznaczać z likwidacji wewnętrznego działu IT i przekazania wszystkich zadań do firmy zewnętrznej. Często firmy decydują się na outsourcing częściowy, polegający na wydzieleniu jedynie kilku obszarów, których utrzymanie przez zewnętrzną firmę jest bardziej opłacalne i wygodne.

JAKIE USŁUGI INFORMATYCZNE ZAPEWNIA POSITIVE ASSISTANCE?

Zdobyte przez wiele lat doświadczenie pozwala nam błyskawicznie rozwiązywać krytyczne sytuacje pojawiające się przy wdrożeniach systemów IT w przedsiębiorstwach i instytucjach, jak również zapewniać stałą opiekę nad siecią informatyczną w mniejszych i średnich. Obecnie prowadzimy ponad 20 aktywnych „umów serwisowych” o bardzo zróżnicowanym charakterze - od kompleksowej opieki nad całością infrastruktury, przez zarządzanie wybranym systemem, aż po umowy na usługi helpdesk czy serwis informatyczny lub wynajem sprzętu i rozwiązań IT.

W ramach naszych usług zapewniamy:

  • Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego 
  • Zarządzanie sieciami komputerowymi
  • Tworzenie kopi zapasowych danych i konfiguracji 
  • Dokonywanie napraw awarii krytycznych i blokujących związanych z oprogramowanie i konfiguracją sieci 
  • Tworzenie zdalnych połączeń z węzłami sieci umożliwiając zdalną naprawę 
  • Całodobowy monitoring infrastruktur 
  • Helpdesk czynny 20 dni w miesiącu w godzinach 8-18
  • Konsultacje w dziedzinie informatyki 
  • Rabaty na sprzęt i oprogramowanie 
  • Administrowanie serwerami z oprogramowaniem z rodziny Windows i Linux w tym usługą Active Directory i całą infrastrukturą sieciową zlokalizowaną w placówkach 
  • Dobór, instalacje i przywracanie systemów operacyjnych 
  • Doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania 
  • Aktualizowanie oprogramowania i sterowników 
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania 
  • Dobór platformy sprzętowej, komponentów i urządzeń peryferyjnych 
  • Ocenę uszkodzeń komponentów jednostek centralnych 
  • Instalacje i konfiguracje urządzeń peryferyjnych 
  • Naprawy konfiguracyjne 
  • Konfiguracje sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail 
  • Doradztwo integracji systemów teleinformatycznych 
  • Wstępną ocenę uszkodzeń wszystkich urządzeń komputerowych będących własnością placówki

 


 

 

Infolinia oraz obsługa zgłoszeń

Zgłoszenia - Infolinia & mail - zgloszenia@positvie24.pl

Aktualności

Modernizacja Sieci Komputerowej

Positive Assistance w ramach w spółpracy z 255 warszawską szkołą podstawową, wygrał...

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

W ramach zawartej umowy z Urzędem Gminy w Jaktorowie na realizacje projektu: ...

Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego w Zielonce

Od drugiej połowy sierpnia 2014r rozpoczeliśmy projekt: Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu...

System wykrywania i sygnalizacji pożaru dla CIS - GUS

Zakończyliśmy prace nad budową systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz instalacji gaszenia...

Kompleksowa obsługa IT dla Oświaty w Zielonce

 Z przyjemnością informuje iż od 1 stycznia 2015 roku na podstawie zawartej...