Portale i strony Internetowe

 Zlecając wykonanie witryny internetowej PossitiveAssistance możesz mieć pewność, że otrzymasz najwyższej klasy stronę w wybranym  systemie skryptów CMS open source. Nasze skrypty dostosowane są do aktualnych trendów rynkowych, wykorzystując najnowsze technologie, między innymi ResponsiveWebpage, CSS3, HTML5 i inne.

Zależnie od stopnia zaawansowania układu i funkcjonalności witryny,  do wyboru są różne warianty portali i ich systemów:

1. Strona wizytówkowa

Strony wizytówkowe to doskonałe narzędzie do przedstawienia całemu światu swojej firmy. Interesant w prosty i czytelny sposób dowie się z niej podstawowych informacji takich jak adres oraz telefon kontaktowy do firmy. W rozwijanych zakładkach oraz menu, umieścić można inne artykuły, jak swoją ofertę, cennik, nowinki, ogłoszenia i inne. Do wyboru są 2 systemy CMS, których wady i zalety wypisane są poniżej:

 

WorldPress:

+Prostota i łatwość obsługi

+Dobre wsparcie społeczności na forach

+Kilkanaście tysięcy dostępnych wtyczek

+Duży wybór szablonów graficznych

+Niestandardowe pola w formularzach (etykiety, opisy itp)

- Każda modyfikacja poza podstawowymi funkcjami wymaga znajomości PHP

- Niestandardowe zmiany wyglądu wymagają znajomości CSS i HTML.

- Przez ilość wgranych wtyczek spada wydajność strony (prędkość ładowania strony i podstron, większe obciążanie komputera)

- Słabe zabezpieczenia antywłamaniowe

 

Joomla:

+Łatwość instalacji nowych wtyczek z bazy danych

+Wiele narzędzi programistycznych oraz poradników obsługi

+Nawigacja Joomla jest bardzo przejrzysta i rozbudowana, umożliwia łatwe zarządzanie stroną nawet gdy zawiera ona setki podstron i artykułów.

+Linki generowane przez Joomla są prostrze przez co mają lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach

+Łatwa aktualizacja Joomla do najnowszej wersji

+Rozbudowany panel administracyjny

- Wymaga serwera z dobrymi parametrami technicznymi

- Niektóre zaawansowane wtyczki są dodatkowo płatne

- Czasem zdarzają się konflikty modułów strony, które ciężko rozwikłać

- Początkujący użytkownicy mogą mieć problemy żeby odnaleźć się w funkcjach panelu administracyjnego

 

2. Sklep internetowy

Sklep internetowy to miejsce, w którym klient odwiedza Twoją firmę i kupuje produkty nie wychodząc z domu. Kilkoma kliknięciami dodaje towary na listę zamówień, po czym przelewa gotówkę i czeka na dostawę. W Polsce, sprzedaż internetowa stanowi 4.6% całkowitej sprzedaży w kraju a jej wartość to ponad 16 miliardów złotych. Obecnie sklep internetowy jest jedną z lepszych inwestycji do prowadzenia sklepu, i często jego dochód przewyższa dochód sklepu stacjonarnego. Do wyboru są 2 systemy sklepowe, których wady i zalety wypisane są poniżej:

 

Magento:

+Ogromna funkcjonalność (prowadzenie wielu sklepów na raz, wersje mobilne, itp)

+Wsparcie społeczności na forum

+Przy odpowiedniej znajomości programowania PHP oferuje niemal nieograniczone możliwości

+Możliwość dokupienia dodatkowych rozszerzeń

+Duża optymalizacja kodu pod kątem SEO

- Wymagany potężny sprzęt serwerowy w celu zwiększenia wydajności sklepu (prędkości działania strony)

- Trudność obsługi, dodawanie i modyfikowanie tabel oraz artykułów wymaga czasu na naukę systemu

- Skrypty wymagają zaawansowanej wiedzy programistycznej by je modyfikować

- Mało przyjazny interface dla nowych użytkowników

 

Quick.cart:

+Dobre pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach

+Łatwa instalacja wtyczek i modułów sklepu

+Wiele standardów takich jak obsługa urządzeń mobilnych oraz osób niepełnosprawnych. (XHTML 1.1, CSS, MVC i WAI)

+Czytelny interface panelu administracyjnego i układ szablonów sklepu

+Wysoka wydajnosć sklepu spowodowana niskim zuzyciem zasobów i dobrą optymalizacją

-Czasem po aktualizacji oprogramowania niektóre wtyczki przestają działać poprawnie

-Prosta baza danych która może mieć problemy z obsługą powyżej kilku tysięcy różnych produktów

-Niestandardowe modyfikacje modułów wymagają znajomości PHP

-Zaawansowane modyfikacje szablonów oraz grafik wymagają znajomości CMS i HTML

 

3. Systemy obsługi zgłoszeń serwisowych:

 

Systemy te działają na zasadzie zgłoszeń TICKET, dedykowane są firmom zajmującym się różnorodną działalnością serwisową: serwisy samochodowe, komputerowe, RTV/AGD, narciarskie itp. Serwisanci wykorzystujący  moduł  nie tylko usprawnią samą ewidencję zleceń, ale również lepiej zorganizują swoją pracę. Dzięki takiemu systemom, Twoja firma będzie wyposażona w dobrze funkcjonujący helpdesk, aby utrzymać swoje usługi oraz zadowolenie klientów na najwyższym poziomie. Do wyboru są 2 systemy zgłoszeniowe:

 

OTRS:

+Obsługa wielu systemów operacyjnych

+Możliwość śledzenia zgłoszeń przez email, WWW oraz telefonicznie oraz ich raportowania

+Przejrzysta i przyjazna obsługa dla nowych użytkowników

+Możliwość współpracy z usługami katalogowymi (uproszczone logowanie oraz zarządzanie użytkownikami)

+Łatwa modyfikacja i dostosowywanie systemu

 

Spiceworks:

+Proste i wszechstronne zarządzanie siecią

+Wygodny, przejrzysty i intuicyjny interface

+Olbrzymie zbiory tutoriali, wsparcia technicznego i pomocy obsługi

+Kataloguje bardzo przydatne informacje takie jak adres MAC, IP oraz numer seryjny

+Multiplatformowość

Infolinia oraz obsługa zgłoszeń

Zgłoszenia - Infolinia & mail - zgloszenia@positvie24.pl

Aktualności

Modernizacja Sieci Komputerowej

Positive Assistance w ramach w spółpracy z 255 warszawską szkołą podstawową, wygrał...

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

W ramach zawartej umowy z Urzędem Gminy w Jaktorowie na realizacje projektu: ...

Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego w Zielonce

Od drugiej połowy sierpnia 2014r rozpoczeliśmy projekt: Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu...

System wykrywania i sygnalizacji pożaru dla CIS - GUS

Zakończyliśmy prace nad budową systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz instalacji gaszenia...

Kompleksowa obsługa IT dla Oświaty w Zielonce

 Z przyjemnością informuje iż od 1 stycznia 2015 roku na podstawie zawartej...