Wsparcie sprzedaży muzyki w internecie

Dla muzyków ważne jest nie tylko i wyłącznie komponowanie wspaniałych utworów. Aby singiel lub nowy album rzeczywiście wzbudził zainteresowanie wśród fanów starych i nowych, trzeba jeszcze wiedzieć, w jaki sposób wypromować taki materiał publicznie. W końcu zarabianie na muzyce również jest ważne dla wokalisty lub zespołów. Obecnie jednak nie chodzi o zamieszczanie reklam w lokalnych gazetach lub sporadyczne ogłoszenia w radiu. Teraz trzeba być obecnym przede wszystkim na serwisach streamingowych. W tym pomaga Independent Digital.

Dlaczego trzeba być obecnym w serwisach online?

Serwisy streamingowe stały się przez ostatnie lata największym przekaźnikiem, jeżeli chodzi o kontakt artystów z potencjalnymi fanami. Nie ma w zasadzie obecnie możliwości, aby zaznaczyć swoją obecność w świecie muzycznym, jeżeli ktoś nie ma profilu nie tylko na portalu społecznościowym, ale również na YouTubie, Tidal lub Amazonie. Niezwykle ważna jest także promocja w Spotify i realizowanie planów marketingowych, które pozwolą znaleźć się na playlistach. Artysta, który rozumie te zależności, zawsze ma większe szanse na zdobycie zainteresowania wśród potencjalnych odbiorców.

Współpraca z Independent Digital

Rozpoczęcie współpracy z ID nie będzie dla żadnego artysty zabiegiem skomplikowanym. Najpierw należy wysłać informację dotyczącą chęci podjęcia współpracy. Należy wówczas też podać wielkość katalogów, a więc liczbę albumów lub utworów, a także gatunek muzyki. W zależności od własnych potrzeb różny może być także zakres współpracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *